Kongkek Kakak Diintai Adiknya

Kongkek Kakak Diintai Adiknya – saya seorang guru sekolah rendah yng mengajar Bahasa Inggeris. Sekolah ini adalah sekolah luar bandar sekolah kampung dan rata ratanya pencapaian pelajar dalamm Bahasa Inggeris adalah teruk. blh dianggap saya lah satu satunya manusia yng pandai berbahasa Inggeris di kampung ini.


Ramai mama bapak yng hendak saya mengajar Bahasa Inggeris kepada anak anak mereka yng akan menduduki peperiksaan spm. dalamm ramai ramai itu ada seorang anak murid saya ini bernama Yunna.
Yunna mempunyai body yng cukup solid. tetek die, besar dan berisi. Kalau tengok diorang mesti meleleh air liuh. Dari cerita anak anak kampung, si Yunna ini adalah seorang bohsia dan ayah kandungnya sendiri memakai die.

Saya sebenarnya tak cerita sama ada diorang bohsia atau dipakai oleh bapak die. Pada suatu hari hujan turun agak lebat. Biasanya tuition akan bermula pada pukul 4 petang. Disebabkan hujan ramai pelajar telah menelefon saya dan mengatakan yng mereka tdk akan hadir ke tuition disebabkan hari hujan.
Yunna tdk menelefon saya sebab rumahnya tiada telefon. nak cakap benar, Yunna adalah dari keluarga yng miskin, ayahnya seorang buruh dan Yunna mempunyai 4 orang adik beradik. diorang anak sulung.

Disebabkan tak ada kerja, saya pon mulalah menonton cerita blue. Tengah shok tengok tiba tiba pintu rumah saya diketuk orang (saya sememangnya tinggal seorang di rumah guru yng agak jauh dari rumah rumah lain).
Saya pon terus menutup tv dan video dan membuka pintu. Rupa rupanya Yunna. diorang telah basah kuyup dan sdang mengigil kesejukan. saya terus menjemputnya masuk. Seterusnya saya memberi diorang tuala, kain pelekat dan baju saya supaya diorang dapat menyalin pakaiannya yng basah kuyup itu.

Tanpa bnyak soal diorang terus memasuki bilik saya untuk menyalin pakaian. saya pula terus ke dapur untuk membuat minuman panas untuk nya. Tiba tiba Yunna memanggil saya. dengann tergesa gesa saya pon ke bilik di mana Yunna sdang menyalin pakaian.

Di dalamm bilik saya dapati Yunna belum menyalin pakaiannya. saya pon bertanya kepadanya kenapa diorang memanggil saya. diorang seterusnya menjawab yng zip jeansnya tdk blh ditanggal. diorang meminta saya menanggalkannya untuk die.

Saya pada saat itu agak serba salah. Melihat saya agak serba salah diorang memberitahu yng diorang terlalu sejuk dan mesti menyalin pakaiannya namun zip jeans pula meragam. Tanpa berfikir panjang lebar, saya pon cuba buka zip jeansnya.

Mmg ketat dan payah ingin buka. Naluri seks saya pada waktu itu pula mula meningkat. Seterusnya tanpa memikir panjang lebar saya memasukkan tangan saya kedalam jeans untuk memudahkan saya membuka jeansnya.
Diorang tdk membantah. Belakang tapak tangan saya terkena puki nya. Akhirnya saya berjaya menanggalkan zip jeansnya dan seterusnya melucutkan jeans. Kini diorang berdiri hnya dengan memakai t shirt dan seluar dalam.

Zakar saya dahh stim melihat keadaanya. Seterusnya saya memasukkan tangan saya ke dalamm seluar dalamnya. diorang tdk membantah. dengann perlahan lahan saya melucutkan seluar dalamnya. Wow. bau aroma puki nya membuat zakar saya bertambah keras.

Bulu puki nya tidaklah seberapa lebat. Halus bagai kapas. saya terus menjilat puki nya dan pada masa yng sama bermain main dengan bijinya. diorang mula mengeluarkan bunyi ah. ah.
Ah. saya teruskan jilatan puki nya lebih kurang 15 minit. saya minum air puki nya yng mengalir keluar. Kesedapan air puki nya mengalahkan madu. Selepas itu saya memasukkan jari saya kedalam puki nya dan seterusnya menggorek puki nya.

Tiga jari blh masuk serentak. Barulah saya dapat mengesahkan apa yng diperkatakan oleh anak anak kampung. Tiga jari blh masuk sekali. Betapa longgarnya puki diorang tapi saya tak cerita.

Cerita Sex Kongkek Kakak Diintai Adiknya

 

Hidangan dahh terhidang hanya perlu dimakan dengan lahap. Kemudian saya memimpinnya ke katil. Diatas katil saya membuka baju Tnya. Kini Yunna dahh 90 peratus bogel, hnya memakai colinya sahaja.
Saya mengisap buah dada nya tanpa menanggalkan colinya. Beberapa minit kemudian saya membuka colinya dan seterusnya mengisap buah dada nya yng besar, gebu dan berisi itu. Pada masa yng sama tangan saya masih menggorek puki nya.

Yunna mula mengeluarkan bunyi mengerang. saya dahh agak diorang ingin klimaks, jadi saya percepatkan pergerakan jari saya. diorang mula mengeluarkan bunyi dengan agak liar dan berkata “cikgu tolong jilat puki saya, saya ingin klimaks ni”.
Bila terdengar gitu saya terus bangun dan menyuruhnya memakai pakaiannya. diorang terkejut dan bertanya kenapa. saya menjawab kalau diorang menganggap saya cikgu pada situasi itu tak payahlah teruskan. diorang meminta maaf dan seterusnya berkata “tolonglah saya Na (nama samaran saya), saya ingin klimaks ni” saya menyuruhnya bersabar dulu.

Seterusnya saya meminta diorang membuka pakaian saya. kami berdiri kembali. Mula mula diorang menanggalkan baju t saya. diorang terpesona melihat bulu dada saya yng lebat dan terus menjilat dada saya.
Perlahan lahan Yunna memasukkan tanggannya kedalam jeans saya dan memegang zakar saya dari luar seluar dalam. Seterusnya dengan perlahan diorang membuka zip jeans saya dan melucutkannya. Kini saya hnya berdiri dengan seluar dalamm saya.

Diorang bermain main dengan zakar saya dan sebelum membuka seluar dalamm saya. Apabila seluar dalamm saya terlucut, zakar saya yng telah lama stim, tercanggak. diorang mencium zakar zakar saya dan mula mengulumnya.

Sesudah beberapa minit, kami berbaring kembali diatas katil. Posisi 69. zakar saya didalam mulutnya dan saya pula menjilat puki nya. bnyk jugak air mazinya keluar. sambil mengulum zakar saya diorang menggeluarkan bunyi ah.

Ah. ah. Tiba tiba diorang tergigit zakar saya. Taklah terlalu keras namun cukup menyakitkan. diorang berbuat demikian krn telah klimaks. saya teruskan penjilatan dan Yunna pula terus mengulum zakar saya.
Cerita lucah Kongkek Kakak Diintai Adiknya
  • Saya dahh dapat rasa macam ingin pancut. saya terus bangun dan mengeluarkan zakar saya dari mulutnya. Seterusnya saya meminta Yunna duduk di birai katil dan saya pula berdiri. saya masukkan kembali zakar saya kedalam mulutnya dan memintanya menggulum dengan perlahan lahan.
  • Akhirnya terpancutlah mani saya ke dalamm mulutnya. diorang menelan kesemua sperma saya. Pada masa yng sama diorang terus mengulum zakar saya. Punyalah gelinya, tak terdaya saya, saya mula mengliat namun diorang enggan melepaskan zakar saya, sehingga zakar saya mula layu.
  • Akhirnya kami berbaring diatas katil keletihan. Masih bogel. Hujan dahh berhenti. Masa tuision dahh habis. saya pon bertanya kepada Yunna sama ada diorang ingin balik atau tidak. diorang berkata yng ayahnya yng menyuruh diorang menghiburkan saya sebagai upah bayaran tuition yng tertunda.
  • Ayahnya jugak telah mengarahkannya supaya tinggal bersama saya sehingga pagi esok. Bila terdengar apa yng Yunna katakan bukan main gembiranya hati saya. Dapatlah saya menikmati puki Yunna dengan sepuas puasnya.
  • Selepas kami menggumpul tenaga kembali, kami memulakan babak kedua permainan kita. saya meminta Yunna mengurut zakar saya yng dahh layu. Pada masa yng sama kami bercium. Bukan main galahnya Yunna menghisap lidah saya.
Seperti anak kucing yng kelaparan. sesudah zakar saya tercanggak kembali saya mengkangkangkan kaki Yunna seluas luasnya. Seterusnya dengan perlahan lahan saya mula menjolokkan zakar saya kedalam puki Yunna. mmg senang ingin masuk kedalam puki Yunna.
Cerita Stim Melayu : Tak Tahan Kongkek Faraj Dara

Sewaktu itulah saya bertanya sama ada diorang pernah bermain sebelum ini dan dengan berani dan terus terang diorang mengatakan yng diorang kerap ditiduri oleh bapanya dan adiknya yng berusia 20 tahun.
Kadang kadang bapak dan adiknya akan mengkongkiknya pada masa yng sama. Itu urusan die, tapi saya tak cerita. yng pentingnya pada masa ini Yunna milik saya. Berbalik kepada cerita kami berdua, selepas memasukkan zakar saya kedalam puki nya, saya pon mula menghayun dengan permainan sorong balak tarik balik bermula.

Selepas lebih kurang 20 minit kami menukar posisi. saya dalamm keadaan duduk dan Yunna pula duduk diatas zakar saya. Mulalah diorang turun naik. Pada masa yng sama tangan saya mempermainkan buah dada nya.
Kadang kadang menghisapnya. Yunna mula turun naik dengan pantas. Matanya semakin layu. Kedua dua tangannya diletak disekeliling leher saya. diorang mula bersuara, aduh. sedapnya main dengan Na. kami sama sama ingin keluar.

Saya bertanya sama ada ingin keluar dalamm atau luar dan Yunna menjawab dalam. Yunna meneruskan turun naiknya. saya semakin rakus menghisap buah dada nya. Aduh. duh. duh. Yunna teriak.
Yunna mula klimaks dan saya mula memancutkan sperma saya kedalam puki nya. Pada masa saya sdang memancut saya mengigit buah dada Yunna. Kasihan die. Terdapat kesan gigitan saya, tapi diorang tak cerita.
Menurutnya memanng sedap gigitan saya bila diorang klimaks. Liar konon. Akhirnya kami terdampar diatas katil. zakar saya masih dalamm puki nya dan mula mengecut. kami berbaring diatas katil keletihan.

Selepas sepuluh minit berehat kami sama sama mandi. Hot water shower. Sewaktu mandi kami main sekali lagi. Kali ini style doggie. saya amat keletihan bgitu jugak Yunna. Mana dayanya dahh tiga kali pancut.
Bgitu jugak Yunna dahh tiga kali klimaks. Walaupun letih saya bertekad dalamm hati yng saya mesti mempergunakan peluang ini dengan sebaik baiknya. Selepas mandi kami makan dan mula menonton cerita blue.

Sambil menonton kami main raba raba, hisap hisap, cium cium dan jilat menjilat. Bermula dari pukul 4 petang sampai keesokkan hari kami telah bermain sebanyak enam kali. Habis kering air main saya.
Bgitu jugak Yunna. Habis kering air puki nya. Keesokkan hari, lebih kurang pukul 7 pagi saya terdengar ketukan di pintu. saya dahh mula panik. mmg saya tak ke sekolah hari itu sebab hari Ahad.
Dengann tergesa gesa saya pon menyorok pakaian Yunna (kita sama sama bogel sejak petang semalam) dan menyuruh Yunna bersembunyi dibawah katil. Kemudian saya membuka pintu. Adik Yunna, Safin sdang berdiri dihadapan pintu.

Melihat keadaan saya yng letih lesu, diorang faham yng saya telah enjoy dengan kakaknya sepanjang malam tadi. saya mengajaknya masuk. diorang bertanya dimana kakaknya dan saya mengatakan yng saya menyorokkannya di bawah katil takut orang lain tadi.
Seterusnya kami ke bilik. saya meminta Yunna keluar. Terlihat Yunna dalamm keadaan bogel, zakar Safin mula stim. diorang meminta kebenaran saya untuk melancap dengan menatapi kakaknya dalamm keadaan bogel.
Saya memberitahu yng diorang blh melancap dengan melihat blue filem secara live. Yunna dan saya mulalah berkongkek buat kali ke tujuh diperhatikan oleh Safin. diorang melancap dengan pantasnya melepaskan geramnya melihat kami berkongkek dengan bgitu bernafsu.
Akhirnya diorang memancutkan air mainnya dan seterusnya ke tandas untuk mencuci. sesudah pergelutan yng hebat saya memancutkan sperma. Tak bnyak yng keluar, hanya beberapa titik jer tapi saya puas.
Untuk membuat Yunna pula klimaks saya menjilat dan memasukkan lidah serta jari kedalam puki nya. Akhirnya diorang pon klimaks. Selepas itu Yunna minta diri untuk balik. Yunna balik bersama Safin.

Selepas peristiwa itu kami kerap bermain. Pelbagai posisi, teknik dan pelbagai cara kami mencuba sehingga saya melanjutkan pelajaran ke u tahun lepas. Cerita terakhir yng saya dengar, Yunna sudh kahwin dengan seorang anak kampung.
Ayahnya pula masuk penjara krn edar dadah manakala adiknya bekerja

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Kongkek Kakak Diintai Adiknya"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel