Cipap Tembam Isteri Kawanku

Cipap Tembam Isteri Kawanku – saya bekerja di sebuah syarikat swasta. saya mempunyai seorang kawan yanng sdh beristeri. Kawanku ini bekerja sebagai Pegawai Luar di syarikat yanng sama dngan ku. Isterinya blh tahan juga mukanya manis sentiasa senyum, body montok dan wow. pipi tembam pulak tu.

Bagi ku kalau pipi wanita tuu tembam, cipap tembam nya membuatkan aku ghairah. Selera nafsu saya mmg tinggi. saya mmg ada menyimpan hasrat bahawa suatu hari nanti cipap bini kawan ku ini akan saya kongkek sebab cara diorang melayan saya semacam aje.

Suatu hari seperti biasa saya pulang kerumah untk makan tengahari. Kebetulan bini ku tidk kat rumah balik kampung. saya tak cuti sebab banyaak kerja. Kawan ku pula tak tentu sekejap pulang sekejap tidak, kebetulan pulak hari ini diorang tak pulang makan tengahari di rumah.

Sampai sahaja dirumah saya terus releks dulu melepaskan penat lelah tiba tiba Ilfah mmg gil saya meminta tolong membetulkan paip di dlm rumahnya telah bocor. saya tanpa berlengah terus berlari ke rumah Ilfah tanpa memperdulikan jiran jiran sekeliling.

Rumah kitaorang mmg dikelilingi jiran jiran. Sampai sahaja dipintu rumah Ilfah, saya dapati Ilfah memakai baju kurung jarang dlm keadaan basah di bahagian pinggan hingga ke bawah. saya memerhati Ilfah tanpa berkelip kelip mataku.

Ilfah tersipu sipu malu dan senyum sambill mengambil kain batiknya menutup apa yanng saya nampak tadi. ingin tahu apa saya nampak. biasa aje, nampak dngan jelas peha Ilfah yanng gebu itu tetaapi cipap tak nampak sebab diorang pakai seluar dalam.

Macam tuu pun saya daah stim sebab saya mmg pantang kalau tengok tempat tempat yanng mengiurkan tu. saya bertanya pada Ilfah. dimana paip yanng bocor itu! Ilfah menjawab ianya dibilik mandi, bang! Hatiku mula berkata kata pulang daah nie! Suami diorang tak balik hari ini.
Inilah masanya kalau saya mahu kongkek Ilfah tapi tak berani macamana mahu mulakan, takut takut diorang menjerit nanti. saya pun memanjat dan rupa rupanya bukan paip bocor hnya longgar saje jadi saya pun mengetatkan semula.

Saya mmg gil Ilfah. Na. daah siap dah! Ilfah mengucapkan terima kasih kepada ku. Hati ku masih berkata kata lagi, kalau blh saya tak nak lepaskan peluang ni. Batang saya tak usah ceritalah, mmg daah keras dari tadi.
Saya perasan mata Ilfah menjeling jeling tempat benjolon di dlm seluar ku itu. saya biarkan sahaja malah saya menggosok gosok lg batang ku supaya Ilfah naik ghairah. Ilfah tersipu sipu malu.

Kemudian secara tiba tiba saya beranikan diri tanganku meraba jubur Ilfah. Ilfah terperanjat tapi diorang senyum sambill berkata. apa ni, bang! Hai. gatalnya abang nie! saya jawab. abang geramlah Ilfah punya.
Ilfah senyum. saya tahu tindakan saya tadi serba sedikit membuatkan Ilfah ghairah. Kakiku berat hendak melangkah keluar dari rumah Ilfah. saya terus tanya pada Ilfah. Na! Kalau abang mintak.

Na bagi tak! Abang mahu apa? yaang tuu lah. Na! smbil saya menunjukkan jari ku menghala ke cipap isteri kawan ni. Ilfah tersipu sipu malu lalu mencubit pinggang saya.

Saya tahu sdh ada tanda bahawa Ilfah setuju. Tanpa membuang masa saya terus menarik tangan Ilfah masuk ke bilik tidurnya. Ilfah senyap saja. saya peluk Ilfah dan mencium bibirnya yanng hangat itu.
Ilfah membalas ciuman ku dan lidahku dan lidah Ilfah berlaga antara satu sama lain. Aduh. bgitu hangat dan nikmat saya rasakan. saya mencium Ilfah dngan bgitu rakus sekali. Tanganku meraba ke seluruh anggota tubuh Ilfah.

Bgitu jg Ilfah meraba ke seluruh anggota tubuhku. saya terus mengeluarkan batang butuh ku kerna tak tahan berdenyut denyut di dlm seluarku. Kemudian tanganku menyelak kain Ilfah dan terus meraba raba cipap isteri kawan ku yanng sdh basah itu.

Cerita Sex Cipap Tembam Isteri Kawanku

Saya terus mengorek ngorek lubang cipap isteri kawan ku dngan jariku. Ilfah mengerang. aarh. bang! Itu belum lg batang butuh ku yanng menjunam ke situ. saya dpt merasakan tembam sungguh cipap isteri kawan ku.

Tangan Ilfah pula mengurus ngurut batang butuh ku walaupun mulut kitaorang masih bertaut rapat. saya menyuruh Ilfah baring di tepi katil sambill saya berdiri. saya menyuruhnya menghisap batang butuh ku.
Ilfah tidk mahu, katanya tak biasa. saya menyuruhnya lagi. akhirnya diorang mahu mencuba. Mula mula kepala takuk saje yanng masuk ke mulut Ilfah kemudian sedikit demi sedikit seluruh batang butuh ku masuk ke mulut Ilfah.

Saya mengerang kesedapan. Argh. ukh. Na. ssedappnya. lg Na. arrh. Ilfah menjilat, mengulum dan menyonyot batang butuh ku dngan rakusnya. saya terus mengerang kenikmatan. Babak ini juga adalah yanng paling saya suka.

Stlah Ilfah puas menghisap batang butuh ku, saya menyuruhnya baring sambill kakinya di juntaikan ke lantai. Kini giliranku pula. Tanpa berlengah lg saya menyuruhnya membuka bajunya dan jg colinya.
Tampaklah payudara Ilfah yanng kecil molek dan putting payudara nya masih berwarna coklat lg sebab saya mendapat tahu suaminya tak pernah meramas dan menyonyot payudara nya. Terus saya meramas ramas payudara Ilfah dan menyonyot putting payudara nya dngan lahap.

Ilfah mengerang aduh. bang! mgkin perit sikit putingnya sebab saya nyonyot terlalu kuat. Tangan meramas payudara mulut ku pula menyonyot putting payudara Ilfah. saya beralih ke bawah pula dimana saya tanggalkan kain Ilfah dan seluar dalamnya sekali.
Cerita lucah ustazah : Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung
Maka tampaklah cipap tembam Ilfah yanng berlubang disaluti bulu, agak lebat jugak. Bibir cipap merah merkah. Babak ini juga saya gemari. saya terus menjilat cipap isteri kawan ku dngan ganasnya.
Lidahku menyapu nyapu cipap isteri kawan ku dari bawah hingga ke atas bibir cipap nya. banyakk cecair telah keluar dari cipap nya. saya tak peduli terus jilat dan saya nyonyot biji kelentitnya.

Terangkat jubur Ilfah tanda kenikmatan yanng tak terhingga. Arrggh. arggh. ar. bang! Terdengar rintihan Ilfah. saya semakin ganas lg dlm adegan menjilat cipap. stlah puas saya menjilat cipap isteri kawan ku kini tiba langkah yanng terakhir.

Saya mengadap Ilfah di mana saya berada di atasnya. batang butuh ku di halakan ke lubang cipap isteri kawan ku ni. stlah tepat ke lubang cipap nya saya terus tekan.
Cerita lucah Cipap Tembam Isteri Kawanku
  • Ukkh. arrg. walaupun cecair banyaak di cipap isteri kawan ku nie tetaapi terasa ketat sungguh lubang cipap nya. saya terus tekan dan akhirnya masuk. Ilfah mengerang. aduh. arg. bang.
  • Aarrg seeddapnya saya terus sorong tarik sorong tarik ke lubang cipap isteri kawan ku ni. saya sdg menyorong tarik batang butuh ku sambill tanganku meramas ramas payudara Ilfah. Ahrr.
  • Ukkh. ukkh. bang terdengar rintihan Ilfah lagi. Terdengar juga bunyi kocakan semasa saya sorong tarik batang butuh ku ke cipap isteri kawan aku nie disebabkan air terlalu banyaak keluar.
  • Kemudian saya bertukar posisi dimana Ilfah menonggeng dan saya jolok cipap nya dari belakang. saya terus menghayun sambill tangan memegang pinggang. Ilfah mengerang. arh. arrh. arrh. petanda Ilfah telah climack.
  • Saya terus menujah lubang cipap nya. nikmatnya jolok dari belakang. olih kerna kesuntukan masa saya beralih ke posisi depan macam mula mula tadi dan meneruskan hayunan. Kali ini hayunan saya makin laju.
Arrghh. arh. arrh. ukk. ukk Ilfah telah terpancut sperma nya lg dan cipap isteri kawan ku nie mengemut batang butuh ku bgitu kuat sekali dan saya akhirnya memancutkan sperma ku terus ke dlm lubang cipap tembam isteri kawan ku nie dngan banyaknya.

Ukkh. uk. uk. arg! Masing masing tersipu sipu malu dan puas. Ilfah kata selama diorang kahwin tak pernah diorang dpt kepuasan seperti ini. Ilfah memuji kehebatanku. saya mengucapkan terima kasih kepadanya kerna sudi bagi saya jolok cipap tembam nya.

Cipap Tembam Isteri Kawanku

Saya terus balik kerumah sekejap lepas tuu ke pejabat, tak sempat mahu makan tapi tak apa saya daah kenyang sebab dpt kongkek dngan Ilfah tadi sebagai makanan tengahari. saya puas kerna angan angan mahu kongkek Ilfah dpt juga akhirnya.

Sesungguhnya mmg sedap kongkek cipap tembam bini orang tambah tambah lg kalau diorang sendiri yanng rela bagi. Ilfah nie mmg rajin orangnya. Setiap pagi diorang daah bangun awal awal dan mandi, lepas tuu mengemas rumah.

Pokoknya Ilfah tak suka duduk diam, pasti ada sahaja kerja yanng diorang buat. Suami Ilfah pergi kerja pada awal pagi lg jadi waktu itu masih gelap. olih kerna saya daah gian mahu kongkek Ilfah lg dngan senyap senyap saya pergi ke rumah Ilfah.

Ilfah terkejut sebentar diorang ingatkan siapa tadi rupa rupanya saya tercegat di depan Ilfah. saya pastikan projek saya dngan Ilfah mesti siap sebelum siang, kalau tidk terserempak pulak dngan jiran nanti tangkap basahlah kira orang.

Tanpa membuang masa Ilfah mengajak saya masuk ke dlm rumahnya. Tak sempat tutup sahaja pintu saya terus peluk Ilfah dan mencium bibirnya. Ilfah membalas ciuman saya dan kitaorang masing masing mengulum lidah diantara satu sama lain.
Smbil mencium tangan saya merayap rayap seperti biasa, bgitu juga Ilfah. Kemudian saya membawa Ilfah masuk ke dlm biliknya. Ilfah tahu apa yanng saya inginkan. Terus diorang menanggalkan bajuku dan jg seluarku.
Saya tak memakai seluar dlm sebab mahu memudahkan kerja saya dngan Ilfah. Bila terlucutnya seluar ku terpacutlah batang butuh ku yanng panjangnya 6 inci itu de depan muka Ilfah.

Ilfah menguru ngurut batang ku dan kemudian diorang mengulum ngulumnya. Terasa hangat mulut Ilfah bila batang ku masuk ke dlm mulut Ilfah. Kemudian Ilfah menyonyot batang ku. Arggh. nikmat sekali.
Olih kerna terlalu sedap di atas kuluman Ilfah, banyaak juga air maziku keluar, Ilfah terus mengulum dan menyonyot batang ku. Kemudian saya meminta Ilfah baring di katil. saya tolong Ilfah menanggalkan baju serta colinya.

Macam biasa sesudah Ilfah bogel di bahagian atas, saya terus meramas ramas payudara Ilfah dan jg menyonyot putting tetaknya. Ilfah mengerang ngerang kesedapan dan kegelian. saya terus ramas, nyonyot putingnya sampai puas.

Kemudian saya membuka kain batik Ilfah dan jg seluar dalamnya. Tanpa membuang masa terus saya menjilat jilat cipap nya. saya menyapu lidah ku ke bibir cipap tembam isteri kawan ku nie dari bawah ke atas sehingga terkena biji kelentit Ilfah.

Kemudian saya menyonyot biji kelentit Ilfah. Terkial kial Ilfah bila biji kelentitnya saya nyonyot. Terasa masin sedikit air mazi Ilfah. Terlalu banyaak air mazi Ilfah keluar dek kenikmatan itu.

Habis seluruh mulutku basah semasa menjilat cipap isteri kawan ku dngan rakusnya. Ilfah meronta ronta bang. jolok cepat bang! Na. tak tahan nie! saya apa lg bila mendengar rintihan Ilfah minta di jolok cipap nya terus saya membuka kelengkang Ilfah dngan seluar luasnya dan membengkokkan kedua lututnya dan saya masukkan batang butuh ku itu ke lubang cipap isteri kawan ku.

Saya sorong tarik, sorong tarik. Ilfah mengerang ngerang. arhg. arrghh. bang sedappnya! Kongkek lg. bang! Jolok lagi. bang! Keluhan Ilfah kedengaran memecahi keheningan di waktu pagi. batang butuh ku habis basah menjadi berkilat kerna di baluti air cipap isteri kawan ku.
Kemudian saya menukar posisi di mana saya jolok cipap isteri kawan ku dari belakang. saya sorong tarik, sorong tarik, Ilfah mengerang lagi. Arrggh. arrgh. bang ukkhh. arrgghh. saya dapati Ilfah telah climaks, nampak keputihan sperma nya melekat di batang butuh ku.
Kemudian saya menukar posisi seperti biasa iaitu saya tenggek di atas Ilfah. Bermulanya acara seperti biasa, sorong tarik sorong tarik. Rintihan Ilfah kedengaran. Arrgh. argh. ukkh bbaang! Ilfah mengerang dngan kuatnya dan terpancutlah sperma Ilfah dan terasa sungguh kehangatan sperma Ilfah mengenai batang butuh ku.

Saya menghayun semakin laju. cipap isteri kawan ku mengemut batang butuh ku dngan kuat sekali dan hentakan terakhir dariku memasukkan batang butuh ku sedalam dalamnya ke lubang cipap isteri kawan ku dan saya akhirnya.

Na! Arrggh. ukkh. ukkhh. Arrgh. terpancutlah sperma ku dngan banyaknya terus masuk ke lubang cipap isteri kawan ku. banyakk juga sperma ku masuk ke lubang cipap isteri kawan ku.
Masing masing keletihan dan saya baring sekejap disisi Ilfah. Masing masing telah puas. Sehingga sekarang hubungan sulit kitaorang tidk siapa yanng tahu.

Berlangganan update artikel terbaru via email:

1 Response to "Cipap Tembam Isteri Kawanku"

  1. insan.kesepian mai email first kita sembang sambil kenal2 dulu yg usah gelojoh kearah itu..sy dr around shah alam

    BalasHapus

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel