Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung

Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung | ketika saya belajar di sebuah universiti. selalunya pada hujung minggu, saya akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam. kadang-kadang trus tido jer kat situ. nak-nak kalau dah dekat nak submit projek. dan dalam pusat pengajian saya nie, terdapat seorang lecturer cukup anggun.


Janda takde anak. nampak cam pendiam. orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata tak sepet. ingatkan ader mix chinese, tapi tak. saya namakan sebagai Frinah. tapi kitorang lebih rapat dngan panggilan ustazah Frinah, sebab die cam warak jer.

Selalu berbaju kurung dngn tudung, ustazah Frinah memang rapat dngan student. tapi saya tak tau la rapat yang cam mana. Nak dijadikan cerita, satu malam minggu tu, saya dah stuck dalam studio.
Dngan 2 org lagi kawan sekuliah saya. tapi dieorng ade keter. saya plak ade skuter jerkk. sedar-sedar ujan lebat kat luar. selebat-lebatnye. dan sah-sah saya tak leh nak balik hostel mlm tu.
Saya amik keputusan nk tido di studio. walaupun dalam takut-takut. tapi gagahkan diri jugak. tengah-tengah hujan lebat tu. dan memang sah-sah tak der org lain kat situ selain saya, saya nampak bilik ustazah Frinah nie terang jer.

Maybe ustazah ade kot. later-later, boleh la saya jenguk dia. mane tau die boleh hatarkan balik hostel. saya pun mulela meronda keliling blok fakulti saya, dari satu tingkat ke satu tingkat, dari blok ke blok.
Sebab tak der keje ujan lebat. sampai la saya kat blok dewan kuliah. cam ade org jer kat blok nie. sebab saya nampk cam ade cahaya kelip-kelip. saya pun cam berminat jer.

Sampai jer saya kat satu penjuru blok tu, saya nampak ustazah Frinah tengah beraksi baik punya. dalm hujan dngan aksi-aksi mengghairahkan, dngan hanya sehelai daun yang digunakan untuk cover puki nye.
Terkejut beruk saya. dngan ape yang saya nampak. dan yang pasti, ustazah Frinah pun terkejut dngan kehadiran saya. saya cube nak lari tapi ustazah Frinah dah dapat tahan saya, dan kini, dah seratus peratus bogel.

“saya boleh jelaskan. tolong rahsia kan apa yang awak nampak malam nie. tolongla” ustazah Frinah cube beri penjelasan. “ape nie ustazah. kami ingat ustazah nie baik sangat. tak sangka ustazah ade hobi pelik cam nie”.

Cerita Sex Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung

“saya memang nudist. dah lama sejak belajar di manchester dulu. kalau di luar negara. memang saya tak kesah nak berbogel”. Ustazah Frinah pimpin tangan saya dan kami menuju ke keretanya.
Trus di bawa saya masuk ke dalam keretanya dan dngan keadaan berbogel itu, ustazah Frinah balik ke blok studio saya. dalam kereta saya diam seribu bahasa. tapi dalam hati saya cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah Frinah.

Real depan mata lecturer saya berbogel. dngan puki nya yang saya tengok licin tak ada bulu. memang sedap kalau saya dapat sumbatkan butuh saya dalam lubang puki tu. saya cube menahan kesangapan ku.
Tapi butuh ku dah tak tahan nak tegak berdiri. saya tau ustazah Frinah sedar perubahan butuh ku. “awak pun berminat nak bogel dalam kereta cam saya. ?. jomla. buka saje seluar dan baju kamu. saya tak kesah” pucuk dicita ulam mendatang, trus tanpa melengahkan masa.

Saya melucutkan pakaianku satu persatu. Kini kami berdua memang berbogel tanpa seurat benang. nmpknya ustazah Frinah pun dah semakin berahi. diusap-usap zakar saya yng semakin naik itu. saya semakin tak tahan lalu saya cube meraba-raba de celah kelangkang ustaz.
Saya tahu ustazah makin masyukk. tapi ustazah meneruskan pemanduan yang saya rasakan. sudah melencong dr tujuan asal utk balik ke studio. dan tanpa melengahkan masa. saya ramas-ramas buah dada ustazah Frinah yang cukup sedap.
 Cerita Berahi Terbaru : Kongkek Kakak Diintai Adiknya
Pejal dan keras. saya main-mainkan nipplesnya. ustazah kegelian namun menghayatinya. dan tiba-tiba, ustazah Frinah berhenti di suatau lokasi. agak tersembunyi lokasi ini tetapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah. di luar masih hujan.
Cerita lucah Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung
  • Tapi saya dan ustazah Frinah keluardari kereta. Dalam keadaan berbogel, kami berdua beraksi di dalam hujan di tepi sebuah tasik yang terdapat di kawasan universiti saya. memang saya yakin kawasan ini seratus peratus clear.
  • Hari hujan dan skrg dah 2 pagi. siapa yang nak keluar kan?. tanpa melengahkan masa. saya memulakan aksiku. kumulakan dngan ciuman berahi pada bibir mungil ustazah. memang ustazah Frinah pandai bercium.
  • Saya lemas dalam ciumannya. kemudian saya jamah puting buah dada nya. ustazah mengeluh kesedapan. ku jilat tubuh ustazah di dalam hujan. sehingga saya sampai ke puncak kenikmatan. sungguh enak sekali dan saya dapat lihat.
Ustazah Frinah sungguh gembira. saya relakan aksiku dirakam. kerana selama ini pun, memng saya menaruh hati pada ustazah Frinah.. ustazah Frinah dah tak tahan lagi menanggung derita. tanpa kami peduli keadaan sekeliling ustazah tolak saya dan trus menerkam ke batang butuh ku pula.
Hari masih hujan dan ustazah Frinah begitu puas menikmati butuh ku. “ah ah. ah”. saya mengeluh kesedapan. dan tiba-tiba ustazah Frinah menghentikan aksi. “mau lagi sayang? “. saya mengangguk. Ustazah Frinah memang betina sangap yang penuh berahi.

Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung

Ditariknya saya ke kerusi rehat taman. saya dibaringkan di atas meja. dan kelangkang ku dijilat-jilat. argghh sungguh nikmat. ustazah Frinah mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya. dan saya mengeluh kesedapan.
“ustazah. ah. sedapnya.. uh. ah,. sayang” saya sendiri tidak pasti apa yang saya sebutkan. “. ustazah Frinah smakin berahi. dia suruh saya bertukar posisi dngan dia terkangkang di atas meja pulak. air hujan dibiarkan menitik di sekeliling. saya lumurkan air liurku di butuh ku yg tersergam indah itu. dan dngan penuh nikmat, butuh perkasaku saya tusukkan ke lubang keramatnya. ‘aarrggh’ dia menjerit.

Dalam kenikmatan dan kesakitan, saya tidak tahu. yang saya tahu. memang ketat puki ustazah Frinah ini. saya cuba merelaxkan suasana. memastikan dia dapat menerima keseluruhan batang konek ku. saya tusuk sedikit demi sedikit dngan perlahan-lahan.
Sampai dia sudah terima kesemuanya. memang enak dan lazat. tak dapat saya bayangkan. saya mengfuck lecturer kesayanganku. saya mulakan aksi doronganku. mula-mula perlahan dan semakin laju. “plop. plop. plop”.

Hentakanku dan pertembungan buah konek ku ke persekitaran lubang bontot nya “i love u sayang. please be my partner”. ujar ustazah Frinah sambil memeluk tubuhku dngan kakinya. saya jawab dngan anggukan dan saya menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah Frinah.
Malam itu sungguh bermakna. aksi di taman universiti di dalam hujan memng mengasyikkan. hampir 30 minit saya menujah. nampaknya ustazah Frinah dah tak tahan. saya cube mengeluarkan konek ku tapi dia menghalang.

Dia nak saya pancut di dalam.. “arghh, arghh arghh sayang! “. jeritan ustazah kedengaran di selang-seli bunyi hujan. arghh. terasa kehangatan puki nya mengemut batangku. dan saya pun sudah mencapai kenikmatan dan kupancutkan sperma ku di dalam lubang ustazah Frinah.

“argh, sayang i love u”. “i love u too”. balas ustazah Frinah dalam kepenatan. kami bercumbu mesra. dan saya biarkan butuh ku di dalam lubangnya. kadang-kadang. dia kemutkan supaya saya rasa nikmatnya.
“jangan kemut-kemut sayang, nanti naik semula. sampai subuh kita di ranjang”. kataku. “tak per, sayang nak. “. dia menjawab. ustazah Frinah memberikan saya satu ciuman dan akhirnya. “plop” saya tarik keluar batang konek ku.
Masih lagi 80% tegang. dan sperma ku mengalir keluar dari lubang puki nya. dan kami bercumbu lagi.. “mari kita pulang sayang”. ustazah Frinah menarikku ku menuju kereta. hujan sudah renyai renyai.
Saya tak pasti aksi kami tadi sempat dirakam atau tidak oleh kamera ustazah. tapi saya rela. ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku. tanpa segan silu. kami bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah Frinah.

Ustazah lapkan badan saya dngan tuala. dan kami berdua membersihkan diri bersama-sama. malam ini, saya akan isikan masa saya dngan buah hati baruku. ustazah Frinah. saya cukup puas..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

2 Responses to "Puas Bersetubuh Dengan Ustazah Bertudung"

  1. Kepada para wanita yg perlu layanan dari lelaki boleh berurusan dgn sy.Yg single ke,janda ke milf ke.Sy boleh juga menjadi kekasih sementara anda,boleh sweet2 mcm pasangan bercinta.Saya dr utara.Sila email sy
    hazgamingml123@gmail.com

    BalasHapus

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel