Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus

Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus | Hujan turun dngn lebatnya secara tiba tiba. saya bergegas kebelakang rumah untukk mengangkat kain di jemuran. Isteri jiran sebelah rumah saya pun kelihatan kelamkabut mengangkat kain sidaiannya.


Die cume berkemban. terlihatlah oleh saya lurah dicelah gunungnya. saiznya agak besar. membuatkan saya naik stim melihatnya. jer saya melambatkan mengangkat kain kepunyaan saya untukk menyaksikan isteri jiran saya itu.

Cerita ghairah Sex Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus

Nama isteri jiran saya itu Sisna. die orang kelantan. tetiba die menegur aku. “hujan tetiba sahaja ya” “yalah. nasib baik saya sedar dari tidur. kalau tak habis le” jawab aku.

“mana orang rumah”. “ohh die keje”. “jadi tinggal sorang le? ” “begitu le”. “hujan hujan nie boring gak ye”. “apa yanng diboringkan?” “ye lah kalau ada orang panaskan badan syok gak”.
“ohh, itu sdh tentu. tapi mahu buat macam mana. tak ada teman sekarang ni”. jawab aku. dlam hati saya kalaulah die mahu teman saya blh je. “mari lah datang rumah. blh gak berbual bual”.

Tetiba Sisna mempelawa. nampaknya ada can le saya meredah belukar. pelawaan orang rugi ditolak. “betul ke ajak, atau lawa ayam je”. tanya aku. “kalau mahu panas badan tuu marilah. saya pun tengah gigil ni”.

Tekejut saya bila die kata macam tu. tapi batang zakar saya semakin menegak membuatkan seluar pendek yanng saya pakai menonjol. Sisna merenung kearah seluar saya yaang tersembol tu. saya pun lekas lekas masuk meletakkan kain tadi kedalam rumah.

Bila saya keluar Sisna daah pun masuk. pintu belakang rumahnya jg daah tertutup. tapi disebabkan ajakannya tadi saya pun mengetuk pintu rumah Sisna. lama gak saya tunggu baru die muncul.
Novel Kongkek Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus Cerita Melayu
Kali nie Sisna muncul dngn lebih seksi. kain batik yanng dipakainya tadi terangkat lebih tinggi menampakkan lututnya. saya pun masuk tanpa dipelawa Sisna terus memimpin saya masuk kedalam bilik.
Kemudian die terus merebahkan tubuhnya keatas katil. terselak kain batik yaang dipakai oleh Sisna menampakkan pehanya yanng gebu. terliur saya melihatnya. akupun tanpa berlengah lagie terus menhampiri Sisna. saye sentuh hujung kakinya.
 Cerita Blue Stim : Jolok Bini Orang Sampai Menangis Teresak
Die kelihatan stim jugak. saya terus menjalarkan tangan saya dan menyelak kain Sisna. mak oii die tak pakai seluar dalam. tersembullah bulu bulu faraj nya membuatkan saya bertambah stim.
Cerita Kongkek Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus
  • Saye pun terus menjilat faraj Sisna. “oh sedapnya. ah. uh” Sisna mula mengerang kesedapan. saya terus menjilat. banyaak air mazi die daah keluar. faraj nya sdh berair. saya pun jilat faraj Sisna.
  • “Sedapnya Zack jilat. Zack memangg pandai jilat” katanya ketika saya gigit kelentitnya. “Cepatlah Zack, nanti kan suami saya balik’ desaknya sambill memegang batang zakar saya dan menghala ke lubang faraj kecilnya.
“sakitlah Zack. Zack punya besar sangat” kata Sisna. “Mula mula sakit lepas nie sedaplah” kataku sambill menghisap buah dada nya. tapi daah lama saya mengidam tubuh jiran saya ini.
“oh Zack sedapnya. saya daah klimak. cepat le masuk saya daah tak tahan ni” saya buat tak peduli terus menjilat faraj Sisna. kemudian saya bangun tapi bukan mahu masukkan batang zakar saya dlam faraj nya, lalu saya henjut isteri orang nie.

Cerita Nafsu berahi Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus

“Sedapnya. laju lagi” katanya bila saya henjut isteri orang ni dngan kuat. “Terasa panjangnya. Sampai senak faraj Sisna” katanya lagi. Lepas itu Sisna duduk di atass. Dan kitorang selepas itu doggy style.
Memangg sedap giler saya main dngan faraj jiran saya itu. saya terus henjut isteri orang ni dngn batang zakar saya kedalam faraj Sisna sehingga die klimik beberapa kali. stelah puas saya pun selamba pancut kan benih saya kat dlam faraj Sisna.

“Zack sedapnya. biar dulu batang zakar tuu kat dalam” kemudian Sisna dan saya pun tertidur. tidur dlam kesedapan dan kepuasan. bila saya sedar Sisna sedanng kolom batang zakar saya lagi.
” Sisna, saya balik dulu. mahu ambil isterilah”. kata aku. Sisna seperti tak mahu melepaskan batang zakar aku. “lain kali Sisna mahu lagi” katanya dan melepaskan batang zakar aku.
Saya pun balik esok nya saya dan Sisna buat lagi. sampai sekarang. bila suami die dan isteri saya tak ada sahaja kita pun mesti buat. samada kat rumah die atau rumah aku.
Jiran le katakan. tolong menolong.

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Habis Bini Orang Dihenjut Ngan Rakus"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel