Janda Ketagih Dirogol Dua Pelir

Janda Ketagih Dirogol Dua Pelir – Selepas berkahwin saya terpaksa berpisah dngn suami. Telah dua tahun saya berjauhan dari suami. saya ditempatkan di sebuah bank sementara suamiku bertugas di majlis bandaran di Pahang. Oleh kerna suamiku seorang kakitangan kerajaan negeri maka diorang tidk bolehh mengikuti berpindah ke utara.


Cuma saya je yang bolehh bertukar ke Pahang. Dan selama dua tahun jugalah saya menunggu keputusan permohonan pertukaranku. Sebagai seorang eksekutif bank ternama maka saya disediakan sebuah rumah di bandar tempat kerjaku.
Pemilik rumah tersebut adalah seorang benggali yang saya kenali sebagai Mr Ardan. kerna umurnya telah melebihi lima puluh maka saya lebih selesa memanggilnya Uncle Ardan. Uncle Ardan baik orangnya.
Diorang telah mengganggap saya sebagai anaknya. saya yang berusia 30 tahun sebaya dngn anak tunggalnya yang berada di luar negara. Anak pompuan Uncle Ardan telah berhijrah ke Australia kerna mengikuti suaminya seorang warga Australia.

Saya sering jg bertandang ke rumah Uncle Ardan yang tinggal di sebuah banglo di kawasan mewah. Biasanya saya ke sana pada akhir bulan kerna membayar sewa rumah. Uncle Ardan lebih selesa di bayar tunai daripada memasukkan ke dlam akaunnya.
Katanya diorang tak suka beratur di depan mesin atm. Akupun tak cerita datang ke rumahnya kerna mendapat layanan baik daripada Uncle Ardan. mngkin kerna kita jarang bertemu maka sehingga kini saya tidk dikurnia zuriat.
Sebagai perempuan normal saya sememangnya mengharapka seorang anak. Tapi belum ada rezeki nampaknya. Bila sekali sekala berjumpa saya telah dilayan dngn baik oleh suamiku. Hubungan kita amat harmonis dan bahagia.

Hubungan batin saya dan suami jg sempurna. saya bahagia dan sentiasa puas dlam hubungan kelamin. Petang itu seperti biasa saya ke rumah Uncle Ardan utk membayar sewa bulanan. kerna rumahku dilengkapi dngn perabot atau fully furnished maka sewanya agak tinggi iaitu rm 3, 500 sebulan.
Tapi saya tak cerita kerna bayaran sewa ditanggung oleh bank tempat saya kerja. Dari perbualanku saya serba sedikit tahu mengenai kehidupan Uncle Ardan. diorang mempunyai firma guaman yang berjaya.
Kerna kesibukannya maka diorang ditinggalkan oleh isterinya kerna mengikuti lelaki lain. Sejak itu diorang membesarkan puterinya seorang diri sehingga anaknya berumah tangga. Sekarang Uncle Ardan tinggal seorang diri di banglo mewahnya.

Firma guamannya dikendalikan oleh rakan kongsinya. kerna itu Uncle Ardan lebih bnyak masanya di rumah. Petang itu sewaktu saya sdang berbuah dngn Uncle Ardan di ruang tamu tiba tiba tiga orang lelaki asing menyerbu masuk.
Saya tak tahu dari mana mereka datang. Di tangan mereka ada parang dan pisau. saya dan Uncle Ardan terkejut dan kaku di tempat duduk. Sepantas kilat mereka menghampiri kita dan mengacukan parang tajam ke arah muka.
Saya teramat takut dan lidahku kelu. “Jojo, ikat Ardan itu di kerusi, ” perintah seorang lelaki yang lebih berumur. mngkin jg lelaki tersebut ketua mereka. Lelaki yang dipanggil Jojo itu menyeluk sakunya dan mengeluarkan segumpal tali rapia.

Tali plastik warna merah itu di tarik tarik supaya lurus dan Uncle Ardan di arah pindah ke kerusi meja makan. Tangan benggali itu diikat ke belakang dngn tali rapia merah tersebut.
“Kamu ambil apa yang kamu ingin dan keluar jgn cederakan kami. ” Uncle Ardan bersuara perlahan. ” jngn takut kita takan cederakan kamu kalau kamu ikut cakap saya, faham! ” katanya pada kita lalu kita agguk kepala kami.

“Di mana awak simpan duit kamu? ” Tanya ketua perompak tersebut. “Dalam laci meja tulis. ” Jawab Uncle Ardan. Salah seorang lelaki tersebut membuka laci meja. Diambil sebuah sampul warna coklat dan membuka melihat isinya.
“Banyak duit nie. mngkin sepuluh ribu. Raya kami hati nie. ” “Okeylah. Mari kami blah. ” Lelaki yang paling muda bersuara. “Rezeki depan muka takkan ingin tolak. ” Kata ketua perompak sambiil memandang tajam ke arahku.
“Apa maksud boss? ” “Kita kerjakan dulu pompuan cantik nie. Membazir kalau kami sia siakan. ” saya menjadi takut. Kakiku menggeletar. Apakah pada hari ini saya akan menjadi mangsa perompak perompak ini.

Ketua perompak mendekatiku. saya diarah membuka pakaianku di ruang tamu itu. Terketar ketar saya melepaskan pakaianku satu persatu. saya ngeri melihat pisau tajam yang diarahkan ke mukaku. Sekarang yang tinggal cuma coli dan seluar dalam.
Saya teramat malu bila mata Uncle Ardan mengarah ke badanku yang separuh bogel. dngn pisaunya yang tajam ketua perompak tersebut memutuskan tali coliku. Sekali rentap kedua gunung kembarku terdedah.
Empat pasang mata mengarah ke payudara ku yang berkulit halus putih bersih dan berputing merah muda. saya bertambah bila mata Uncle Ardan tanpa berkelip meneroka tubuhku yang putih gebu itu.
“Waduh cantik amat payudara non. ” Lelaki yang paling muda bersuara. “Enak nii kalau disusuin. ” Lelaki yang seorang lg mencelah. “saya rasa memek diorang lebih menarik, ” kata si ketua sambiil memotong seluar dalamku dngn pisaunya yang tajam.

Sekarang saya betul benar bogel di hadapan empat orang lelaki. Mata mereka terpaku pada faraj ku yang berbulu tipis. saya sentiasa memangkas bulu bulu tundunku. cuma sejemput di bahagian tengah tundun saya simpan buluku yang hitam.
Suamiku tak suka bulu lebat dan tak suka jg kalau gundul sama sekali. “Benarkan kataku. Memek nona ini memanng cantik. Enak nii kalau pelir kami disedutnya. ” Ketua perompak mendekatiku.
Saya waktu itu sdang berdiri. dngn pisau yang masih di tangannya saya diarah supaya membuka kangkangku. dngn tangan yang satu lg dua meraba tundunku dan jari jarinya mula menyelinap ke celah faraj ku.

“Enak baunya memek nona ini. Jojo, kau ingin coba. ” Ketua perompak mencium jarinya yang lembab dngn cairan faraj ku. Lelaki yang dipanggil Jojo mendekatiku. Lelaki muda jg menghampiriku.

Cerita Sex Janda Ketagih Dirogol Dua Pelir

Kini kedua dua lelaki itu mula menanggalkan pakaiannya masing. Batang pelir mereka yang sederhana besar itu terpacak keras. mngkin mereka mula terangsang melihat tubuhku yang tak berbalut pakaiaan. Kedua payudara ku mula dipegang dan diramas oleh kedua perompak itu.
Puting susuku yang berwarna merah muda sebesar jari kelingking dipicit picit. saya rasa geli dan enak juga. saya memarahi diriku sendiri kerna saya terangsang bila kedua payudara ku di sentuh.

Mngkin di bahagian inilah pusat nafsuku. saya mula perasan bila tiap kali suamiku menyetuhnya maka nafsuku tiba tiba bangkit. “Tolong lepsakan saya, tolong jgn buat begini, saya nii isteri orang, ” saya merayu.
“Dimana suamimu? ” “Di Pahang. ” “Ohh. pasti non jarang bersama suami. kita akan menghibur non. Akan kita puaskan non. ” “Sekarang non jongkok. Non hisap pelir kita yang sdang ngaceng nie. ” Arah ketua perompak.

Saya patuh. Ketiga tiga lelaki tersebut berdiri di hadapanku. pelir mereka yang sdh keras tidaklah besar sangat. Biasalah ukuran orang Asia. Batang pelir coklat tua yang berkepala bulat itu diarahkan ke mukaku.
Baunya agak meloyakan. Perompak ini tak mandi agaknya. Ketiga tiga kepala pelir perompak itu saya hisap secara bergilir. saya sedut dan nyonyot penuh tenaga. Biarlah mereka sembur dlam mulutku daripada mereka pancut dlam faraj ku.

Bimbang jg nanti saya hamil anak perompak tersebut. Manusia jahat dan tak ada otak. saya layan ketua perompak itu bersungguh sungguh. Beberapa minit kemudia saya lihat ketua perompak tersebut mengeliat dan beberapa saat kemudian mulutku dipenuhi dngn air mani yang dipancut oleh ketua perompak.
Saya telan cairan putih pekat itu. Perompak kedua dan ketiga saya buat perkara sama. mngkin kerna mereka hendak cepat maka kedua dua mereka melepaskan maninya ke dlam mulutku. Muslihatku berjaya dan saya terselamat.

Ketiga ketiga perompak dngn pantas mengenakan pakaian mereka. Dicapai duit sewa yang saya letak di atas meja. Sebelum pergi mereka melondehkan seluar Uncle Ardan. Terkejut saya bila melihat pelir Uncle Ardan yang hitam legam itu sungguh besar dan panjang.
Terpacak keras bagai tugu. Dan yang menariknya pelir Uncle Ardan yang berurat urat itu masih berkulup. Uncle Ardan tidk bersunat. faraj ku gatal gatal nak merasai pelir Uncle Ardan yang tak berkhatan.
Sewaktu saya dikeroyok salah seorang lelaki tersebut telah menghampiri Uncle Ardan dan menarik seluar yang dipakainya. Rupanya Uncle Ardan tidk memakai seluar dalam. begittu seluarnya tertarik ke lutut maka terdedahlah batang pelir nya dan melenting bagaikan spring.

Pelir nya yang besar panjang itu sdh teramat keras, kesan daripada melihat keadaanku yang telanjang bulat. Badanku yang tidk ditutup walau seurat benang telah merangsang nafsu Uncle Ardan. Terkejut saya bila melihat pelir Uncle Ardan yang hitam legam itu sungguh besar dan panjang.
Terpacak keras bagai tugu. Dan yang menariknya pelir Uncle Ardan yang berurat urat itu masih berkulup. Uncle Ardan tidk bersunat. faraj ku gatal gatal nak merasai pelir Uncle Ardan yang tak berkhatan.
“Sorry Elina, I tak bolehh kontrol tengok you telanjang, ” kata Uncle Ardan seperti nak menutup batang pelir nya yang terpacak keras. “Okey uncle. Biasalah uncle lelaki nomal, ” kataku sambiil memandang pelir Uncle Ardan yang berwarna hitam dan besar panjang itu.

“Sorry Elina, I tak mampu kawal perasaan I tengok you hisap pelir perompak tu, ” sambung Uncle Ardan malu malu. “Okey, tak apa. Kalau uncle mau saya bolehh hisap pelir uncle, ” kataku sambiil merenung batang besar panjang itu.
Keinginanku merasai pelir negro kembali menguasai diriku. “You jgn main main, Elina. ” Kata Uncle Ardan tak percaya. “saya tak main main uncle, ” kataku sambiil mendekatinya dan membelai batang pelir kerasnya itu.

Kemudian saya bergerak mendekati Uncle Ardan lebih rapat. dlam keadaan diriku yang telanjang bulat saya rapatkan badanku ke badan Uncle Ardan yang masih duduk di kerusi. saya sengaja mendekatkan faraj ku ke muka Uncle Ardan.
Cerita lucah Janda Ketagih Dirogol Dua Pelir
  • Dngn pantas Uncle Ardan menarikku ke arahnya. Hidung mancung Uncle Ardan berlabuh di muara faraj ku yang masih basah. Aroma faraj ku dicium penuh ghairah. “Your cunt smell good. I like it. ” Uncle Ardan bersuara dngn nada bergetar.
  • Puas menghidu Uncle Ardan menjilat pula lurahku yang sememangnya sdang merkah merah. Kelentitku yang menonjol jg menjadi santapan Uncle Ardan. saya lihat pelir Uncle Ardan yang hitam itu makin keras dan memanjang.
  • Sungguh besar dan panjang pelir benggali. saya lihat kepalanya yang hitam kemerahan seperti meronta ronta nak membebaskan dirinya dari sarung kulup. Tak sabar saya nak merasa pelir benggali. saya pegang daging bulat macam lemang itu.
  • Keras kenyal macam tiub tayar basikal yang diisi angin. saya gerak gerakkan tanganku melurut batang berurat warna hitam itu. Seronok pula bermain dngn batang pelir benggali. “I like your uncut cock. Look nice. ” saya memegang dan melurut lurut batang benggali yang tak bersunat.
  • Pertama kali saya melihat kemaluan lelaki dewasa yang tak berkhatan secara dekat. Selama ini saya cuma melihat di skrin komputer bila saya melayari laman web lucah. memanng biasa saya melihatnya sama ada hitam maupun putih.
  • Bagi pompuan putih mereka suka batang negro yang hitam legam itu. Kata mereka black is beutiful. Sekarang balak Uncle Ardan terpacak di hadapanku warna hitam legam macam batang pelir negro.
  • Dulu waktu syarikatku menghantarku berkursus selama sebulan ke New York teringin jg saya merasai batang negro tapi hajatku tak tercapai. saya gerun bila melihat di skrin tv batang mereka yang besar panjang itu.
  • Saya ngeri faraj ku yang sempit akan koyak rabak dikerjakan oleh lelaki negro yang besar dan tinggi. Keinginanku utk melihat dan mencuba batang negro yang hitam berurat itu seperti besi berani yang menarik menarik.
Kawanku Misha yang pernah mencubanya menceritakan pengalamannya bersama lelaki negro. Katanya diorang menjerit jerit kenikmatan sepanjang berhubungan seks. dlam masa setengah jam diorang mengalami enam kali orgasme. Kenikmatan yang tak pernah dilupai sepanjang hidupnya.
Kenikmatan dan kelazatan seperti ini tak pernah dirasai dngn suaminya sepanjang perkahwinan mereka. Kata Misha lg aroma kepala pelir lelaki negro yang tak bersunat itu sungguh merangsang nafsunya. diorang amat merindui bau itu bila diorang pulang ke tanah air.

Aroma itu sungguh istimewa kerna dngn menghidu kepala pelir lelaki negro je diorang telah mengalami orgasme pertama. Bau seperti ini tidk ada pada kepala pelir suaminya. mngkin jg kerna suaminya berkhatan.
Saya nak membuktikan kata kata Misha. saya lurut dan loceh kepala pelir Uncle Ardan yang bulat itu. saya tarik kulit kulup ke arah pangkal. Warna merah kehitaman berkilat dan agak lembab.
Saya seperti tak sabar nak menghidu bau aroma kepala pelir benggali yang tak bersunat itu. saya mendekati batang hidungku ke kepala licin. Pelan pelan saya menarik nafasku. saya nak menghirup bau kepala pelir Uncle Ardan.

Terhidu aroma yang istimewa. Serta merta faraj ku mengembang dan menguncup. Mula mula perlahan kemudian makin cepat kemutannya. saya mencium lebih lama dan cairan hangat mula mengalir keluar dari rongga faraj ku.
Saya seperti kerasukan. Aroma merangsang yang terpancar dari kepala pelir Uncle Ardan terutama di bahagian takoknya itu sungguh menggugah perasaanku. Makin dlam saya sedut makin kuat faraj ku mengemut.
Sepasang kelenjar Bartholin di rongga faraj ku makin aktif mengeluarkan sekresi lendir hangat membasahi seluruh permukaan faraj ku. Badanku bergetar dan saya mengalami orgasme. memanng betul kata kata Misha.

Aroma kepala pelir yang tak berkhatan bolehh membuat perempuan mengalami orgasme cuma dngn menghidu bau tersebut. Sekarang saya yakin dan mempercayainya. saya sendiri mengalaminya. Sungguh malang kerna suamiku tak memiliki aroma ini.

Suamiku bersunat seperti semua lelaki melayu yang lain. Uncle Ardan masih duduk di kerusi. saya mencangkung merapati celah kelangkangnya. Batang pelir nya terpacak di hadapanku. saya seronok melayan batang hitam lelaki benggali yang besar dan panjang itu.
Tanganku teruja bermain sorong tarik kulit kulup Uncle Ardan. Pergerakan kulit kulup membuka dan menutup kepala licin sungguh menarik. saya melihatnya dngn penuh bernafsu. Terasa seperti saya sdang bermain main dngn pelir lelaki negro.

Saya berfantasi. Puas menghidu saya menjilat kepala hitam licin tersebut. saya menghisap kepala kemaluan Uncle Ardan dngn penuh nafsu. Lidahku bermain main di sekitar kepala kemaluan Uncle Ardan. Kepala bulat itu saya kulum kemudiannya.
“Ooughh. ouh” terdengar suara erangan keluar dari mulut Uncle Ardan. Uncle Ardan kesedapan bila saya menghisap dan menjilat jilat kepala pelir nya yang jg dahh mula mengeluarkan air mazi.
Terasa masin cairan lendir yang keluar dari hujung kepala pelir lelaki benggali itu. Tangan Uncle Ardan memegang kepala dan dan menarik narik rambutku. “Oouhh. Yes suck it more baby, ” keluar suara dari mulut Uncle Ardan.

Saya semakin berselera menghisap pelir Uncle Ardan apabila mendengar suara tersebut. saya hisap dan kulum batang besar tersebut. sambil mengulum saya membayangkan pelir negro yang berada dlam mulutku. Kerongkongku disondol sondol oleh kepala bulat itu bila saya memasukkan makin dlam ke mulutku.
Uncle Ardan makin kuat mengerang. Cairan hangat makin bnyak keluar membasahi bibir bibir faraj ku. “Cukup Elina. I dahh tak tahan. ” Uncle Ardan berdiri. diorang mengarahku merangkak di atas lantai berkarpet.
Saya menurut dan merangkak seperti budak. Uncle Ardan bergerak ke arah belakangku. Uncle Ardan memulakan tugasnya dngn menghidu faraj ku. Terasa hidung mancungnya berlegar legar di lurah faraj ku yang telah lama banjir.
 Cerita 18sx Melayu bogel : Cerita Ghairah Tetek Adik Ipar Aku Besar
Dicium kelentit dan bibir faraj ku. Enak dan geli saya rasa. Puas menghidu lidahnya pula berperanan dngn menjilat jilat kelentitku. Geli rasanya. Kemudian di sekitar bibir kemaluan dijilatnya. dngn bibirnya yang dirapatkan diorang menarik narik lembut bulu faraj ku yang kujaga rapi.
Tindakan serentak di lurah, bibir dan kelentitku membuatkan saya teramat geli. Badanku bergetar dan mengejang. saya mengalami orgasme utk kali kedua. Lemah lututku, terasa seperti mau rebah ke lantai.
Pantas Uncle Ardan memelukku. Badanku dipegang agar saya tak terjelepuk ke lantai. “Come on uncle, do it now. I really want your big cock now. Fuck me right now. please uncle. Fuck me I dahh tak tahan. ” saya merengek dan merayu.

Saya pasrah dan menunggu junaman batang kemaluan Uncle Ardan yang besar panjang yang sebentar tadi bermain dlam mulutku. saya membuka sedikit kakiku bagi memudahkan kemasukan batang pelir lelaki benggali.
Saya lihat Uncle Ardan membetulkan kepala pelir nya mengarah ke sasarannya. saya menunggu penuh debaran. “Auww. ” saya menjerit bila kepala bulat menyentuh dan menyelam ke dlam lurah faraj ku.
Bahagian kepala sdh terbenam. Uncle Ardan memegang badanku rapat ke badannya bila diorang mula menekan batang pelir nya. diorang mula menggerakkan bontot nya maju mundur dan seinci demi seinci batang keramatnya menyelam ke dlam lubang nikmatku.

Beberapa kali disorong tarik maka seluruh balak lapan inci itu terbenam hingga ke pangkal. Sendat saya rasa dan bila Uncle Ardan menekan terasa senak di pangkal rahimku. saya memberi tindak balas.
Faraj ku mengepit dan meramas batang berurat kepunyaan Uncle Ardan. Sedap dan lazat. saya sdang menikmati sepuas puasnya pelir Uncle Ardan yang panjang dan besar itu. Agaknya beginilah rasanya bila batang negro meneroka lubang faraj Misha kawanku.
“Fuck me harder and faster. Please. uncle, ” pintaku sambiil memerhati Uncle Ardan. Uncle Ardan meneruskan aksinya. saya dapat merasai batang hitam keluar masuk dlam lurahku yang berwarna merah muda.
Tedengar bunyi crot, crot bila Uncle Ardan melajukan tikamannya. Bulu bulu dipangkal kemaluan Uncle Ardan mengusap usap bibir kemaluan dan kelentitku. saya melonjak lonjak bontot ku dan mengayak kiri kanan kerna terasa kelazatan.
Pahaku bergetar penuh nikmat bila bulu bulu kasar di paha Uncle Ardan menyentuh bontot dan faraj ku. Setengah jam Uncle Ardan menyeksaku. Seksa tapi penuh nikmat dan lazat. Gerakan maju mundur makin pantas dan laju.

Tiba tiba Uncle Ardan menghentak kuat dan terasa batang pelir nya makin keras dan makin membesar. Terdengar suara erangan kuar dan pangkal rahimku disembur dngn cairan kental panas. Berkali kali terasa kepala pelir Uncle Ardan mengembang bila pancutan demi pancutan dilepaskan ke dlam faraj ku.
Serentak itu jg saya mengalami orgasme utk kesekian kalinya. Beberapa waktu kemudian saya dan Uncle Ardan tergeletak keletihan di atas karpet. kita keletihan tapi nikmat. saya memejamkan mataku menikmati kelazatan orgasme.

Saya tersenyum melayan hebatnya Uncle Ardan. Kepuasan yang tak pernah saya perolehi dari suamiku. “Terima kasih Elina. I betul benar puas. Elina memanng handal, ” kedengaran Uncle Ardan berbisik di telingaku.
“Sama sama. Uncle jg hebat. Belum pernah saya puas seperti ini. ” saya memuji kehebatan Uncle Ardan. saya menoleh ke arah Uncle Ardan yang terbaring telentang. Badannya yang berbulu itu kelihatan gagah.
Di celah kelangkangnya tergeletak batang pelir yang basar berlendir. Kepala licin mengecut dan bersembunyi ke dlam kelongsong kulup. “I like your big, long and uncut cock. ” saya berbisik di telinga Uncle Ardan sambiil tersenyum puas.

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Janda Ketagih Dirogol Dua Pelir"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel