Tak Tahan Kongkek Faraj Dara

Tak Tahan Kongkek Faraj Dara – Peristiwa ini berlaku ketika saya masih lg menjadi student di salah sebuah u di kl. sewaktu dlam tahun dua. akibat daripada kekurangan hostel yanng disediakan oleh pihak u. maka ramailah student yanng terpaksa tinggal di luar kampus. sewa rumah sendiri atau dengann member member lain.

Akupun menghadapi masalah yanng sama. terpaksa mencari rumah sewa diluar kampus Dipendekkan cerita akhirnya dapatlah saya menyewa sebuah bilik di kawasan perumahan. Tuan punya rumah adalah seorang janda yanng kematian suaminya.

And tinggal bersama dengann dua orang anak wanita nya. saya panggil dengann nama Kak Asirah. Kak Asirah adalah seorang mualaf cina. dia memeluk agama islam krn hendak berkahwin dengann suaminya.
Dari yanng saya tahu dari Kak Asirah. suaminya meninggal dua tahun yanng lalu krn kemalangan jalanraya. krn keturunan cina. maka kulit Kak Asirah putih bersih. bodynya masih cun lagi.
Umurnya dlam lingkungan 39 tahun. rambutnya panjang melepasi bahu. pertama kali melihat Kak Asirah. saya tak menyangka yanng dia sudh mempunyai tiga orang anak and seorang cucu. Kesemua anaknya adalah wanita.

Yanng sulung namanya saya tak tahu. tapi saya panggil Along saja. sudh kahwin and tinggal di kampung Pandan. yanng kedua namanya Ifen. and yanng bungsu namanya Ufina. Rumah Kak Asirah ini mempunyai tiga bilik.
Satu bilik Kak Asirah punya. bilik kedua untk Ifen and Ufina and bilik kecil di bahagian belakang dekat dengann bilik mandi itulah disewakan kepada saya. saya tak cerita sangat asalkan blh tinggal daah lah.
Suatu hari apabila saya pulang kerumah selepas selesai kuliah lebih kurang pukul 5pm. kulihat Ufina sdang termenung. saya lihat mukanya masam saja. lalu saya hampirinya and duduk disebelahnya. die buat tak layan saja.

Saya tanya dia. ‘apasal Ufina masam je nie ? ‘ Ufina paling tengok saya tapi tak ada jawapan yanng keluar dari mulutnya yanng comel. saya cakap lagi. ‘ nie mesti ada problem dengann boy friend. kalau Ufina ada problem dengann boyfriend. Ufina cerita dengann abang saya membahasakan diriku abang. mgkin abang blh tolong’ Ufina diam.
Mukanya terus masam. ‘Okeylah Ufina. abang masuk bilik dulu and ingat kalau masalah tue tak blh diselesaikan. jumpalah orang yanng berpengalaman macam abang ni’ sambill bangun berjalan menuju ke bilik saya dibahagian dapur.
Selepas buka pakaian. rasa mengantuk pulak. dengann hnya bertuala sahaja. saya baring dikatilku. tiba tiba pintu diketuk and dibuka. rupanya Ufina yanng datang. Ufina masuk tampa dijemput and duduk di birai katilku dengann mukanya yanng masih macam.

Saya yakin yanng Ufina ada masalah and perlukan pertolongan. dari mukanya dapat saya rasakan yanng Ufina susah mahu ceritakan masalahnya. Tapi akhirnya sesudah saya berjaya menyakinkan dia yanng saya blh tolong dia pun setuju untk cerita.

Masalahnya ialah selepas sekolah tengahari. dia pergi menonton wayang gambar. dlam pawagam boyfriendnya mahu ringan ringan dengann dia and nak kiss mulutnya. tapi Ufina tak berikan. katanya ‘bukan Ufina tak nak kasi. tapi Ufina tak tahu macam mana nak buat’.
Lepas tue boyfriendnya merajuk and diam sampai cerita tamat. Itulah yanng merunsingkan Ufina. saya mendengar masalah Ufina dengann senyum manis. dlam fikiran saya daah ada perkara yanng tak baik dengann Ufina.

Tambah pula bila tengok Ufina masa tue hnya pakai baju t dengann seluar pendek. saya melirik pada payudara nya. nampak daah berbonjol tapi taklah besar sangat. pinggangnya ramping and burit nya lebar.
Mgkin ikut maknya yanng besar burit nya. pahanya gebu dengann kulit yanng putih sekali. saya mulai geram tegok Ufina. Tiba tiba Ufina kata’ abang blh tolong tak ni. Ufina tak tahu macam mana nak pujuk dia’.
Saya tanya Ufina ‘Ufina sayangkan dia’ Ufina tunduk kan mukanya and berkata ‘ Ufina sayang sangat dengann Lan’ rupanya boyfriend Ufina namanya Lan. saya mula jual minyak. ‘kalau Ufina sayangkan Lan. Ufina mestilah beri apa yanng Lan mahu’ Ufina paling ke arah saya dengann matanya yanng terbuka luas ‘ kan Ufina daah kata Ufina tak tahu macam mana nak layan Lan’.

Cerita Sex Tak Tahan Kongkek Faraj Dara

Saya menambah lagi. ‘kalau Ufina nak tahu. abang blh ajarkan Ufina bagaimana caranya nak layan apa yanng Lan nak dari Ufina’ Ufina semakin mahu tahu and bertanya ‘ apa yanng abang nak ajarkan’ saya dengann selamba menjawap ‘abang akan ajarkan bagaimana nak kiss and ringan ringan’ lepas tue Ufina tunduk sambill menutup mukanya dengann kedua belah tanganya and berkata.

‘ tak nak lah bang. Ufina malu’ tapi nak berusaha lari atau keluar dari bilik saya. jadi saya rasa Ufina memanng nak suruh saya jar dia and bila dia daah pandai bolehlah dia berasmara dengann balak dia.
Saya semakin berani mengusap rambutnya yanng yaang separas bahu itu. and kemudian memegang dagu Ufina untk menolehkan mukanya kearahku. saya lihat muka Ufina daah merah. mgkin malu atau takut dengann guru barunya ini.

Saya perintahkan Ufina tutup mata and membukakan mulutnya sedikit. Mukaku semakin dekat dengann Ufina and pelir ku daah naik. terasa terangkat tuala di bahagian pelir saya. melembong dekat situ.
Akhirnya bibirku daah bertemu dengann bibir Ufina. dia diam je saya teruskan mengucup bibirnya and memasukkan lidahku dlam mulutnya. tarasa nafas Ufina semakin laju tapi masih kaku. saya berhenti and menerangkan apa yanng se hrs nya Ufina lakukan bila saya kiss dia.
Ufina nampaknya daah termakan umpan. saya sambung balik. terus kiss and ku rasa Ufina daah mula bertindak balas. nafasnya makin laju. lidahnya jugak sudh mula memasuki mulutku. saya asyik sekali dengann ciuman ini.

Konek saya daah mencanak naik. Tangan ku tak blh ditahan lagi. mula mengusap belakang tubuh Ufina. tangan kanan menyelinap ke bahagian dada Ufina yanng berbukit itu. sampai di payudara nya.
Saya elus and usap perlahan lahan. Ufina mengerang perlahan and melepaskan ciuman. ‘ abang Ufina geli. Ufina takut. ah. Ufina malu’ usapan ku di payudara nya semakin kuat. tangan kiri memeluk Ufina and mengusap belakangnya.

Saya kembali mengucup bibir Ufina and dengann perlahan membaringkan Ufina dikatilku. Sekarang Ufina terbaring dikatilku dengann bibirku terus mengucup bibirnya and tangan kananku mengusap payudara nya. Ufina semakin kuat mengerang kecil.

Daah terasa nikmat barangkali. Mataku melirik ke jam di mejaku. sudh pukul 6pm and masa ini Kak Asirah sdang sibuk di gerainya and akan pulang ke rumah bila tutup gerainya pukul 12 nanti and Ifen jugak membantu ibunga and biasanya akan pulang ke rumah pukul 9 malam nanti.
Jadi saya masih ada bnyk masa. saya melepaskan ciuman and kulihat Ufina terus memejamkan matanya and menikmati usapan tanganku di payudara nya. t shirt yanng dipakainya terselak sedikit menampakkan bahagian perutnya yanng putih and gebu.

Nafsu ku semakin gila. pelir ku semakin menegang. saya masih lg separuh tidur dengann tangan kiriku dibawah bahagian leher Ufina and tangan kananku terus mengusap payudara nya. Kuemudian kumasukkan tanganku ke dlam t shirtnya and mengusap perutnya sambill bibirku mencium lehernya.
Cerita lucah Tak Tahan Kongkek Faraj Dara
  • Aah. ah Ufina terus merintih kecil bila tanganku sampai di bahagian payudara nya. saya rasakan payudara nya sudh agak besar and mempuyai kulit yanng halus serta putting yanng menegang.
  • Saya tak tahan lg lalu saya angkat baju Ufina keatas. mahu ku liat betapa gebunya payudara nya. kuperintahkan Ufina buka bajunya. tampa bantahan and dengann mata yanng terpejam Ufina buka bajunya and singlet kecil tang digunakan untk menutup payudara nya.
  • Saya tak tahan melihat tubuh Ufina yanng begittu putih and gebu. kuarahkan bibirku ke arah payudara nya and bermain main di putting dia. renggekan Ufina makin kuat nafasnya makin tak karuan sambill tangan ku merayap kebahagian perutnya and kemudian kebahagian kelangkangnya.
  • Terasa faraj nya. tak lama saya tangan ku bermain disitu. saya naikkan semula and masukkan dlam seluarnya and terus kedalam panties dia. sampai di faraj nya saya rasakan faraj nya daah berair.
  • Saya mainkan jariku di belahan faraj nya. Ufina semakin kuat merengek. uh abang geli bangg. Ufina geli bang. jngn bang. jariku terus mencari bijinya and bila jumpa bijinya terus saya mainkan bijinya.
Ufina makin kuat berbunyi and bontonya tetrangkat keatas pehanya kuat mengepit tanganku. saya keluarkan tangan ku dari dlam seluar Ufina. kemudian mengubah posisiku agar saya lg bebas memainkan perananku.
Bibirku terus bergerak dari payudara ke bahagian perut sambill tanganku menarik seluar Ufina kebawah. saya perintahkan Ufina mengangkat sedikt burit nya untk memudahkan ku melucutkan seluarnya. Ufina lakukan tanpa bantahan and dengann mata yanng masih pejam.
 Cerita main dengan doktor : Celah Kangkang Bini Orang Buat Saye Horny
Sekarang sudh kulucutkan seluar Ufina terus. Ufina bogel di hadapanku. saya angkat kepala untk melihat tubuh Ufina. nafsuku makin gila bila melihat tubuh bogel Ufina dengann kulitnya yanng putih bersih and faraj nya yanng belum ditumbuhi bulu.
Yanng adapun seperti bulu roma ditanganku. menyedari saya melihat tubuh bogelnya. Ufina malu and menutup faraj ya dengann tangan. tapi pehanya tak dapat dikepit krn posisiku sekarang berada diantara kedia kekinya yanng berjuntai di katil.
Maknanya saya berdiri dengann mengunakan lututku. saya pegang tangan Ufina and membawanya ke atas and menundukkan mukaku ke arah faraj nya. Ufina melihat and berkata. jngn bang. jngn. tapi saya tak peduli lg dengann larangan Ufina terus saya jilat faraj nya.

Dengann menggunakan lidahku. saya mainkan pada bijinya. Ufina mengerang kuat and memegang serta menarik rambutku. saya semakin lahap menjilat. kemudian saya buka faraj nya dengann menggunakan kedua tanganku yanng melingkari pehanya.
Saya lihat bijinya masih merah jambu and bnyk cairan yanng keluar dari lubang faraj nya. saya terus menjilat faraj Ufina and lidahku bermain di bijinya sampai satu ketika Ufina mengejang tubuhnya.
Tahulah saya yanng Ufina hendak sampai puncaknya. rambut ku semakin kuat ditariknya. eranganya makin kuat. uh abang. Ufina geli. tak tahan bang. saya segera hentikan semua tindakanku and melihat Ufina dlam keadaan hampir sampai kemuncaknya.
Ufina mencengkam tanganku. and membuka mata. hairan rasanya kenapa saya berhenti tiba tiba. dengann nada hairan Ufina bertanya ‘ kenapa berhenti bang ?. lagilah bang Ufina daah stim habisni’ saya menjawap dengann menipunya.

Ufina akan terus rasa begini and semakin lama semakin hebat tapi tak blh habis. tak blh sampai klimaknya. Ufina hairan. kenapa bang. saya beritahunya jika Ufina nak sampai klimak mestilah dengann memasukkan kemaluan abang dlam kemaluan Ufina.
Saya berdiri and melucutkan tuala yanng saya pakai. nampaklah batang pelir ku yanng menegang macam kayu. ukuranya tak lah besar and panjang. biasa saja. Tapi bagi Ufina dia terkejut krn baginya batang pelir ku cukup besar and Ufina berkata lagi.

Muatkah abang punya masuk dlam Ufina punya. saya dapat rasakan yanng Ufina memanng teringin mencapai klimaknya. bermakna perangkap saya daah mengena. saya menjawap mestilah muat tapi sakit sikit macam semut gigit sahaja.

Saya tanya lagi. Ufina nak tak ?. Ufina memandang saya and mengangguk and kemudian berkata ini rahsia kami ya. saya senyum mengangguk and memegang batang pelir ku mengarahkanya ke lubang faraj Ufina.
Saya geselkan kepala pelir ku dekat bijinya. Ufina mula pejam mata and nafasnya kuat kembali. saya tekankan batang pelir ku kedalam lubang faraj nya. susah nya nak masuk. saya merungut dlam hati.
Saya tekan lg masuk kepalanya saja. Ufina daah mula mengerang uh. uh abang sedap. saya tekan lg dengann agak kuat. masuk lg tapi kali ini Ufina buka matanya and.

Abang sakit bang. Ufina tak mahu. bang sudh bang. sambill tanganya menolak nolak perutku and dadaku. saya ambil nafas and kutekan sekuat kuatnya. masuk hampir habis and Ufina mula menjerit.
Sakit bang. tolong bang. Ufina tak nak bang. saya cium pipi Ufina dengann harapan dapat menenangkanya. saya biarkan batang pelir ku dlam faraj nya. faraj nya terlalu sempit and saya rasakan kemutanya kuat sekali berdenyut denyut batang pelir ku.

Akhirnya saya lihat Ufina daah okey sikit and faraj nya rasanya daah blh menerima batang pelir ku. saya mula menggerak gerakan batang pelir ku. tarik and sorong. Ufina daah mula mendesah and nafasnya mula laju.
Pelan pelan bang. sakit. kemudian saya rasakan pergerakan ku semakin licin and Ufina daah mula mengerang kembali. saya tanya ‘sakit lagi. ‘ Ufina jawap ‘sedap bang’. Tak lama kemudian tubuhnya mula mengejang and tanganya mencengkam kuat belakangku.
Tahulah saya dia daah nak sampai. akhirnya Ufina menjerit kuat. bang. bang. ah. ah. saya pun daah tak tahan lagi. tambah pula dapat faraj yanng sempit begini. saya semakin laju menyorong and menarik and kurasakan sperma ku daah bergerak ke kepala.
Cepet cepat ku tarik batang ku keluar dari faraj Ufina and terpancutlah maniku. creet. creet. creett habis dibahagian faraj nya. perutnya and kusapukan sperma ku ke dadanya. Ufina daah terkulai keletihan.
Saya lihat di faraj nya ada cec sperma nya mengalir bercampur darah daranya. saya tersenyum puas mengenangkan Ufina yanng akhirnya menyerahkan ke gadiis anya kepadaku akibat dari sayangkan boyfriendnya and kebodohanya mengenai seks.

Semenjak dari peristiwa itu saya sering melakukan hubungan seks dengann Ufina yanng baru berusia 20 tahun. and Ufina makin jarang membantu ibunya di gerai sebaliknya lebih senang menggentel batang pelir ku di rumahnya.

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Tak Tahan Kongkek Faraj Dara"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel