Cerita Ghairah Tetek Adik Ipar Aku Besar

Cerita Ghairah Tetek Adik Ipar Aku Besar – Pertama kali saya bertemu dengannya adalah ketika saya dan bakal isteri saya tengah membuat perancangan untk majlis perkahwinan kita. Cerry namanya. bakal adik ipar saya. Orangnya bolehh dikatakan agak manis dan cute. Kalau mahu dikatakan, tetek nya tak adalah besar sangat.

Tapi bab itulah yng membuatkan saya geram melihatnya krna saiz tetek adik ipar aku yng saya kira cukup menarik dan cute. Semenjak dari hari itulah saya telah menyimpan perasaan terhadapnya dan acapkali saya berfantasi bersetubuh dengannya.
Rezeki saya bolehlah dikatakan baik sebab beberapa bulan selepas saya berkahwin, Cerry telah datang tinggal bersama kami krna terpaksa melanjutkan pelajarannya. Inilah peluang yng telah saya tunggu tunggu selama ini.

Saban hari perasaan dan keghairahan saya terhadap dia ni makin bertambah. Pernah sekali saya ponteng kerja semata mata krna mahu mengendap Cerry. Awal awal pagi selepas isteri saya pergi kerja, saya masuk dalamm bilik air dan terus memanjat dan bersembunyi di atas siling bilik air.
Sememangnya bilik air rumah saya nii mempunyai satu ruang yng bolehh dibuka untk naik ke atas. setelah hampir setengah jam menanti, perangkap pun mengena. Sehelai demi sehelai pakaian Cerry buka dan sedikit demi sedikit mata saya makin terbeliak memerhatikan keindahan badannya yng tiada seurat benang pun.
Dari situlah saya mula membulatkan tekad untk menikmati diri die. Perancangan demi perancangan saya lakukan untk mendapatkan peluang yng terbaik. Dan akhirnya, saya telah nekad untk melakukannya. saya kira dia pasti tidk akan suarakan apa apa pada isteri saya kalau saya lakukan krna tentulah dia sendiri akan merasa bimbang yng dia akan dituduh sebagai yng menggatal.

Inilah yng saya harapkan krna kalaulah dia mengadu, tentulah perang besar jadinya. Tapi krna nafsu yng sudh naik, semuanya saya tolak ke tepi saja. Pagi yng dinantikan telah tiba.
Dari pemerhatian saya selama ini, saya pasti yng Cerry akan keluar untk kuliahnya agak lambat krna sememangnya kuliah dia untk hari Rabu cuma akan bermula pada pukul 10 pagi.

Cerita Sex Tetek Adik Ipar Aku Besar

Biasanya dia akan bersiap sejam lebih awal dan inilah yng saya harapkan. Hampir masa saya rasa yng dia akan masuk mandi, saya terus masuk ke dalamm bilik air sambill merapatkan pintu tanpa menguncinya.
Sebagaimana yng telah saya rancangkan, saya terus melondehkan seluar saya. Beberapa minit kemudian, sebagaimana yng telah saya sangkakan, saya terdengar bunyi pintu bilik Cerry dibuka. saya pun terus memegang batang kote saya dan terus melancap.
Hampir pada masa yng sama, pintu bilik air dibuka dan tercegatlah Cerry apabila ternampak apa yng saya lakukan. saya sendiri tak pasti samada dia terkejut melihat apa yng saya lakukan atau dia tergamam sebab tak tahu mahu buat apa.

Saya teruskan adegan saya seolah olah dia tidk berada di sana. yng menghairankan dia tidk pula berlalu pergi tapi masih lagii tercegat di depan pintu memerhatikan apa yng saya lakukan.
Saya kira inilah peluang yng baik. dengan menghulurkan tangan kiri saya, saya terus melambai menyuruh dia masuk. Ini hanyalah satu gamble krna saya sendiri tidk tahu bagaimana reaksi die.
Tapi amat mengejutkan saya apabila dia masuk tanpa bersuara apa apa. Melihatkan ini, saya terus nekad melakukan apa jer sebab saya pasti mmg dia tidk akan menghalang krna kalau dia tidk sukakan apa yng saya lakukan, sudh tentu dia tidk akan tercegat memerhatikan saya dan masuk apabila saya menyuruhnya melakukan demikian.
Cerita lucah Tetek Adik Ipar Aku Besar
  • Tangan saya mula meninggalkan batang kote saya dan terus singgah di dada Cerry. dia masih lagii berbaju tidur dan saya dapat rasakan yng dia tidk memakai coli pada masa itu.
  • Jari saya terus memainkan puting dia sambill dia mendiamkan diri seolah olah telah dipukau lakunya. saya terus galak apabila dia tidk melawan. saya terus menyingkap baju tidurnya dan menanggalkannya.
Berdirilah Cerry di depan saya tanpa coli dan cuma memakai seluar dalamm merah jambunya. Seluar dalamnya menjadi sasaran seterusnya di mana saya terus menanggalkannya. Gumpalan rambut di kemaluan dia yng halus membuatkan saya hilang pertimbangan.
Tangan saya terus mengusap usap bahagian itu. Nafas dia menjadi makin laju dan tangan saya kini sudh dibasahi dng air dari kemaluan die. saya sudh tidk tahan lagi. saya lantas menyuruhnya membongkokkan badannya dan saya terus menyuakan muka saya ke dubur nya lalu menjilat lubang dubur nya.

Dari dubur nya sehinggalah ke lubang kemaluannya saya jilat. Walaupun saya masih belum puas menikmati perlakukan saya ini, saya terpaksa jugak singkatkan krna bimbang yng Cerry akan berubah hati pula.
Lalu saya terus memegang batang kote saya dan merapatkan ke lubang Cerry. dengan perlahan lahan saya terus memasukkan ke dalamm kemaluan die. Berdetik badannya menahan kesakitan. Pada masa yng sama, saya sendiri pun cuba menahan kesakitan krna teramat susah untk saya memasukkan batang kote saya ke dalamm kemaluan Cerry.
Cerita Berahi Melayu Boleh : Isteri Digesel Zakar Kawan Suami

Ini membuatkan saya bertambah yakin yng dia masih dara. saya terus memulakan dayungan sedanng kan Cerry tidk memberikan apa apa reaksi melainkan sesekali dia berdengus. setelah beberapa dayungan, saya terus mengeluarkan batang kote saya dan sesudah saya basahkan dng air liur saya, saya terus menghalakannya ke lubang dubur Cerry yng telah basah dng air liur saya apabila saya menjilatnya tadi.
Belum sempat saya memasukkan setengah, dia mengadu kesakitan. dengan itu juga, dia bagaikan sedar dan terus mencapai bajunya lalu menutup tubuhnya yng bogel. dalam keghairahan saya, saya rasa saya terpaksa melakukan apa jua.

Saya terus merentap baju tidurnya itu. Cerry sempat meminta saya jangaan apa apakan dia sebelum saya memaksa dia untk bongkokkan badan dia lagi. dia enggan. dalam terpaksa, dia melakukannya jugak sesudah saya katakan yng saya akan melakukan apa jua, walaupun dng kekerasan, kalau dia enggan.
Tanpa menunggu, saya terus menyambung pelayaran saya. Suara tangisan dia sedikit pun tidk melambatkan henyutan saya. batang kote saya mula terasa ngilu tanda ianya akan meletup tidk lama lagi.
Walaupun saya tahu saya akan meletup, saya langsung tidk memperlahankan dayungan. Apabila saya rasa yng ianya sudh hampir meletup, saya tarik keluar batang kote saya sebelum saya membuat keputusan untk memasukkannya semula dan saya pancutkan segalanya ke dalam.

Mgkin merasai kepekatan dan kepanasan sperma saya dalamm faraj die, Cerry terus berlari keluar. saya biarkan saja. Tangan saya terus mengusap batang kote saya dan saya terus menjilat tangan saya yng dipenuhi dng air faraj Cerry.
Cerry mengandung selepas itu. Tanpa pengetahuan isteri saya. saya telah membawanya ke sebuah klinik swasta di mana kandungannya telah digugurkan. Itulah kali pertama dan terakhir saya melakukannya dng Cerry krna dia telah berpindah beberapa bulan selepas itu dan berkahwin dng pemuda pilihannya.
Yng pasti, saya telah merasmikan Cerry sebelum suaminya.

Berlangganan update artikel terbaru via email:

1 Response to "Cerita Ghairah Tetek Adik Ipar Aku Besar"

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel